רשימת הזהב לאתר מצויין (לגזור ולשמור)

 10 פרמטרים שיהפכו את האתר שלך מטוב – למצויין

כשאני בונה אתרים אני נתקלת לא פעם בשאלות מגוונות אשר רובן מתמקדות לצערי בדברים הפחות חשובים בנוגע לאתר שלך

הבינו – בעולם הדיגיטל אין דבר כזה עסק בלי אתר , זה באמת אומר שאם אתה לא שם אתה לא קיים כמו הפרסומת ההיא מתקופת הסבתא..

לא משנה כמה תשקיע  בעסק כמה תתאמץ ותפיץ או תספים ..קבוצות פייס קבוצות וואטסאפ וכו' בסוף בסוף אדם שירצה לעשות איתך עסקים יחפש את האתר שלך – כן

אז לאן יגיע הלקוח הפוטנציאלי שלך? מה הוא יראה ?

האם הוא יחוש מעודד ובטוח לפנות אליך או ירים גבה וימשיך בחיפושיו ?

ואז נוצר מצב עגום ביותר שבו בעלי עסקים משקיעים המון כסף בקידומים שונים אבל ברגע האמת כשהליד החם הטוב מוכן לבצע עסקה ולא מוצא אותך באון-ליין או מוצא אתר מיושן ולא מעודכן אתם פשוט מאבדים את הלקוח ואת הכסף.

ולכן חשוב שיהיה לכם אתר

אבל..! מה באמת! צריך כדי שהאתר שלכם יבלוט, יזמין ויעניין ובעיקר יגרום ללקוחות להגיע?

אוקיי! זו בדיוק מטרת הפוסט הבא

הנה רשימת 10 הפרמטרים שכל אתר חייב

  1. מיתוג – שם העסק, הלוגו והסלוגן – חשוב מאוד! לדייק לעצב לא לדלג על השלב הזה. מה הערך הייחודי שהעסק שלך מציע ומהווה יתרון, על פני עסקים אחרים שאולי מציעים אותו הדבר. המסר הזה צריך לעבור דרך כל הכותרות והתוכן של האתר.
  2. ברור וקליט – חישבו מה איך עובר המסר העיקרי, בשניה הראשונה שלקוח מגיע לאתר שלכם.
    הכיתוב, העיצוב, התכנים, התמונות והכותרות – הכל צריך להיות מסודר לעין וברור מבחינת זרימה אינטואיטיבית של הגולש – איפה לוחצים , איך יוצרים קשר וכד'.
  3. רעננות – תקלילו, תחדשו.. אתר מיושן וכבד משדר חוסר מקצעיות וחוסר השקעה בעסק ומוריד את הפוטנציאל להנעה לפעולה.
  4. אל תחסכו בפרטים – לא לשכוח להכניס את כל המידע: איזור שירות אם יש, סוג המוצרים, אפשרויות קנייה או הזמנה, סוגי השירותים, עלויות כמה שיותר מידע.
  5. התאמה למובייל או במילים אחרות – אתר רספונסיבי. רוב האנשים היום גולשים מהסלולר לכל מטרת חיפוש באינטרנט. אם האתר נפתח בצורה משובשת בסלולר ולא כפי שאמור להראות זה ירחיק מכם את הלקוח הפוטינציאלי.
  6. טעינה מהירה של האתר – טעינת האתר צריכה להיות מהירה במובנים של עולם האינטרנט.. ומהירות זו תלויה בהרבה פרמטרים ובאחריות מי שבונה עבורכם את האתר וכדאי שימלא אחר הכללים הבסיסיים לפחות כי אם האתר לא עולה תוך שנייה שתיים זה בעצם כבר לא משנה…
  7. ויז'ואל – תמונות ומדיה – זה דבר קריטי! היום בעידן האינסטגרם והמדיה הויזואלית התמונות מהוות חלק עיקרי באתר שלכם. תמונות מיושנות או לא איכותיות שלא ברור מה הן משדרות רק יגרמו נזק ויז'ואל שקוף – לא פחות גרוע… תמונות ממאגרי תמונות חינמיים של "עץ עם שורשים" או ידיים מחזיקות משהו..או כל אחת מהתמונות הלעוסות שכולנו מכירים אלו הן "תמונות שקופות"..כמו קלישאה… עדיף לא להשתמש בכלל.
  8. כותרות – כל תוכן האתר, כדי שיהיה קריא וקליט ומובן ובהיר, אמור להיות מחולק בצורה ברורה עם כותרות ותת כותרות וחלוקה נכונה לפיסקאות. עריכת תוכן שיווקי זה ענין מהותי!
  9. חיבור האתר לגוגל – שם העסק שלך או שם האתר שלך אמור לעלות בחיפוש בגוגל. אני לא מדברת על קידום ממומן אלא לפני, כשכותבים את השם שלך או מילות מפתח הקשורות בתחום שלך משהו חייב לעלות.
  10. הכי חשוב מכולם אופטימיזציה – "מאחורי הקלעים" של האתר. בסיום העיצוב והכתיבה יש מספר פעולות חשובות שעל בונה האתר לבצע. זה מה שיקבע באמת – איך האתר יעלה ואיך גוגל יקרא אותו. ולכן כל מה שקשור לחלק הטכני של הבניה חשוב שיעשה בצורה סופר מקצועית כולל אופן העלאת התמונות, תיוג הכותרות, הטמעת מילות מפתח ועוד.
דילוג לתוכן